Fredag på landet, 22.oo.

Har väntat på denna dagen länge. Åtminstone en vecka. Fredag, underbara fredag. Lovade mig själv och alla runt omrkring mig att jag skulle piffa till mig och dricka sprit. Kan säga att jag inte orkat det.
När jag kom hem tog jag det lugnt en stund. Åt. Sov. Vaknade. Åt. Sov.
Nu ligger jag i min säng. Vet inte om jag ska sova för natten eller vara vaken lite. Helst av allt skulle jag vilja spola tillbaka tiden precis exakt en vecka faktiskt, då hade jag det betydligt trevligare!

Så. Utlovade lite helgplaner á la landet igår.
Här kommer dom:

Lördag.
Vi ska gå upp vid 9. Äta en lugn och god frukost som inte ska bestå av gröt.
Vila lite.
Ta en promenad.
Duscha.
Palla lite vitkål, lök och potatis ifrån bonden här brevid.
Kanske dricka lite alkohol.
Sova.

Söndag.
Likdan morgonrutin som lördag.
Plocka lingon.

Så går en helg till när man bor på landet alltså.
Det trodde ni inte om mig va?

Nä.. Om man skulle ta och måla naglarna rosa kanske? Det är ju ändå helg.

Kommentarer
Skrivet av: moster

hahahahahaha livet på landet ooooh yeaaaa

2009-09-12 @ 15:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback