Just nu.



Här sitter jag just nu. Efter en skön sovmorgon och en lång frukost. En kopp te, skön filt, en bra bok och sjukligt fina vyer. Får nästan lite kramp i hjärtat när jag tittar ut över bergen och skulle inte ljuga om jag sa att jag skulle kunna börja gråta för att det är så fint. Vackert vackert.
Måste säga att jag har det väldigt bra just nu faktiskt!

Gårdagen då?

Igår lyxade vi till det och lät pastan och tonfisken vänta. Kyckling och klyftpotatis bestod kvällens måltid av (OCH levande ljus, inte dåligt). Vi satt mest och stönade och blundade för att det var så gott. Här lär man sig verkligen att uppskatta det lilla, precis som när det kommer en fin plåt med kakorna fint uppladga på jobbet. 'Åh, en fin plåt. Va kul' hör man sig själv säga utan att ens tycka att det låter konstigt..
Hmm.



Kommentarer
Skrivet av: pialotta

Skönt att ni trivs,det ser väldigt skönt ut och det verkar vara väldigt tyst,vilket det aldrig är här ha det gött kram mor

2009-09-14 @ 10:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback