Ha däääää.

Varför kan inte bara norrmän lära sig att säga
HEJ

?
Ha däääääää.
Det fulaste jag vet. Usch.
Ytterligare ett mission när jag är här. Lära dom prata.

Dagen idag har varit underbar.
Tittat runt i affärerna på gallerian i Gjövik. Skönt med lite människor, lite affärer, lite civilisation helt enkelt. Affärsutbudet dög för att vara en byhåla långt ut på landet. Fast man kände sig lite dum när man insåg att man gick in i samma affär för fjärde gången, men jag och Tessy älskar ju såntdär så vi kände att vi var tvugna för att klara kommande vecka.

Handlat 10 påsar mat har vi också gjort.
Det är ju inte alls särskilt dyrt här i Norge har vi märkt.
Oj va bra!

Nu ska husets outsider gå och lägga sig. Outsidern som gillar MQ och blonda killar, vilket jag är totalt ensam om att göra i detta kollektiv. Förstår det icke.
Men men, allt kan man inte få in i skallen.

Det bästa av allt är att det är sovmorgon imon och jag känner av nån konstig anledning på mig att morgondagens väckning kommer bli underbar, jihaaa!
Natty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback