Detta ska nog funka bra.

God morgon.

Då har man bockat av första natten här i sitt tillfälliga hem i Lena. Helt utvilad och pigg, känns skönt. Sängen funkade alltså bra vilket jag var lite orolig för att den kanske inte skulle göra när jag la mig igår.

Gårdagen kändes som världens längsta dag. Jag, Tessy och Matte låg klarvakna klockan 6 i Olso. Rastlösa och ivriga på att komma iväg. Så vi låg och pratade ett tag innan vi packade in oss i bilen och åkte. Jag och Mathias fick alltså 4 timmars sömn, vilket är betydligt mindre än vad jag behöver för att fungera till 100% så jag tror nog aldrig jag skrattat så mycket som jag gjorde igår. Eller, jag kanske ska säga vi förresten. Dubbelvikta av skratt, flera gånger. Sjukt skoj!
När kvällen kom skulle vi se på film men vi hade den oturen att DVDn var trött på livet och slutade fungera när vi väl satt oss ner. Då fanns det inte mkt annat att göra än att ta en tröst-drink bestående av Jelzin och FUN-light, iaf för mig och M. 4 timmars sömn, två personer som alltid skrattar i varandras sällskap och lite sprit på det. JA vi hade kul.

Nu sitter jag i sängen och lyssnar på Me'shell ndegeocello's Beautiful på högsta volym.
Ska bädda sängen och gå ut och äta nån form av frukost. Här äter man för att överleva. Very low life. Detta var min kommentar igår när vi åt middag :' Oj, va äckligt det var, tur att man inte är kräsen'..
Så, får se vad det blir för spännande kulinarisk upplevelse idag.

Ha en bra dag, det tänkte jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback