Check.

Kvällspromenaden avklarad. Det är bra att tjejerna hjälper mig här. Kom ut i min 'jacka' i köket innan vi skulle ut och Emelie säger då till mig:
E: Men du måste ju ha jacka på dig. Det är kallt ute!
L: Men jag har ju jacka!?
E: Det där är ingen jacka! :O HAHA.
L: Va, jo det är det väl? Har ju mössa med...

Så halsduk och vantar fick jag tillslut på mig innan promenaden. Var nog tur det för det är ju igen medelhavsvärme här precis. Så undra hur det kommer gå med min rosa 'jacka' eller min trenchcoat när det blir kallt här på riktigt. Mkt orutinerad vinermänniska skulle man nog kunna kalla mig.. (Skulle behöva lite professionell rådgivning så om det finns nån med dessa kunskaper där ute så säg till!)  Men jag frös inte ikväll vilket iaf var huvudsaken.


(Till er som vill ha en högupplöst bild på dessa två skönheter som tex bakgrundsbild eller skärmsläckare kan detta beställas hos mig, myche bra pris, bara för dig kombes!)

Klockan är två minuter över tio och jag är sjukt trött.
Ska nog sova snart. Sova gott och se fram emot veckans bästa dag OCH stooor fest på lördag. Mer om detta kommer.
Natti.

Kommentarer
Skrivet av: Janne

Om du dricker alkohol på vintern när det är kallt så dämpar du kylan

2009-09-18 @ 08:23:26
Skrivet av: pialotta

skulle oxå behövt en mössa inatt då vi sov i båten,Silva hade en men jag fick ta på luvan ,vi frös rejält men sen fick vi en fin dag på sjön o mamma drog upp 1 makrill.ha det så bra kramizar Mor

2009-09-18 @ 17:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback