Bildbok.



När man jobbat en hel dag så är man rätt trött när man kommer hem, så nu ska jag sova.

Idag har jag haft en ganska dålig dag faktiskt. Klantat till mig hela tiden. Tappat burkar, tappat lock, tappat kakor och nu när jag kom hem tappade jag en konsevrburk med kokosmjölk på tån, AAAAJ. Så nu ska jag tröstsova en stund. Blev inte många sovtimmar inatt, hjärnan arbetade för fullt istället, vilken den försökt göra idag med, trots att jag varit lite vääääl trött (inte van att börja jobba 7)..

Längtar tills helgen kommer, då kan jag göra mig fin. Ta på mig en klänning och sminka mig. Slippa vara ful i arbetskläder. Härligt med en ljuspunkt i veckan iaf.

Ciao.

Kommentarer
Skrivet av: moster

ta en tur till oslo kanske? kämpa på det blir bra till jul hahahaha

2009-09-09 @ 22:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback