Big in Japan goes Kempe store i Gjøvik.

http://tvdagboken.files.wordpress.com/2008/09/stor-i-japan1.jpg

Vår katastrofala spelning ikväll vill vi gärna glömma, så nu glömmer vi den. Får försöka hitta andra vägar till mitt och Mathias stora mission; Big in Gjøvik. Kan ju vara en rätt rolig grej eftersom man inte känner nån här och i princip kan göra bort sig hur mkt som helst. Det var vi redan börjat med. Jej.

Förövrigt så är det sjukt fint här. Nu när vi åkte hem speglade sig månen i vattnet och det såg ut som det gör på film typ. Ooooh. Det får jag leva på imon när klockan ringer vid 7. Gott att det är 6 timmar kvar dit, jag som behöver minst 8 timmars sömn för att fungera. MEN imon är det fredag och då kan man vara trött, nästan skönare. Mer välförtjänt med helg då. Icke sant?

Hörs mer imorgon. Då ska ni få höra om våra spännande helgplaner. Hur firar man egentligen sin helg på landet? Just det, där har ni nåt att bita i.....
Svaret får ni imorgon.
God natt.

Kommentarer
Skrivet av: pialotta

Detta ska bli spännande,jag ser fram emot en trevlig läsning på lördag eller söndag för i kväll blir det båten, ha det sååå bra kram mor o hälsa de andra

2009-09-11 @ 07:46:16
Skrivet av: moster

ahahhha en god norsk söndagsmiggag...GRÖT hahahaahah. snart kommer den första snön då blir det nog ännu vackrare eller vackert på annat vis. vad menar du har ni haft spelning??

2009-09-11 @ 12:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback