Ta ingenting för givet.


Livet från den ljusa sidan.

Ja. Det är absolut på tiden.. Lite positivitet här.
Allt känns väldigt bra nu. Vet inte om det beror på att vi faktiskt klarat av halva tiden här i Gjövik eller om jag helt enkelt bara finner mig i att jag är här och faktiskt trivs lite trots allt.
Vad det än är så känns det skönt. Började bli lite jobbigt där ett tag!

Men nu leker livet igen. Så det ska vara i min underbara värld.
Ska inte ödsla energi åt negativa tankar nu. Inte ödlsa energi på människor som inte förtjänar min dyrbara tid. Helt enkelt bry mig om mig själv mer och leva för mig själv och för att jag ska må bra. Dags att tona ner saker som får mitt huvud att agera hamsterhjul och gå vidare helt enkelt.
Otroligt bra tycker jag.
(Man kan tro att jag lusläst alla Mia Törnbloms böcker under veckan, förståeligt i så fall.. Dock ej fallet.)


Nä.
Sova är ordet.
Hey hey.

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

bra linnea!! släpp å gå vidare även om det ibland är svårt men det kommer nog göra gott eftersom det är som det är!!

pussar

2009-10-23 @ 17:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback