Swing it magistern, swing it.

Måndagens arbete är äntligen över. En skön känsla! Nu blir det tvätt och en sväng till källaren där vi upptäckt att vi har tillgång till ett gym, hur bra som helst ju! Tummen upp.
Har varit en koselig helg också med väldigt fint besök. Kändes som att lite ny energi här i Rogneby var väldigt på tiden, så tummen upp för det med.

Nu ska jag gå in och lägga mig brevid Tessy, prata lite om allt och inget som vi alltid gör. I lunchrummet sas bl.a följande idag:

T: Jag längtar tills klockan fem så vi får gå hem.
L: Jag längtar tills jag är 40. Då vet man allt som man funderar på nu.
T: Nä, 43. Det ska vara den bästa åldern säger dom.
L: Okey. Jag längtar tills jag är 43.
T: Jag med.

Så vi ska nog kunna få ihop nåt spännande samtal nu med känner jag.

Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback