SE, fd. surjentan är glad!

Exakt så här glad, som på den lilla ego-miniatyrbilden jag bjuder på nedan, har jag varit precis hela kvällen. (Precis lika äkta också!)
God mat, finfin öl och underbart sällskap. Även kul att se att staden faktiskt inte bara bjuder på halvkonstiga 80-tals människor. Tihi. Kan det bli bättre?
Japp faktiskt. Det kan bli väldigt mycket bättre och det är om det hade varit fredag idag vilket det faktiskt är ju :O... Så nu kan jag alltså lägga mig och sova och fortsätta le. Lämnar en härlig fredag bakom mig och ser fram emot en koselig helg!
Wiho.
Smiiiiiiiiiiiiiiile, mest till mor och far och alla andra som är i akut behov av ny skärmsläckare, live ifrån Rogneby 24e oktober, 01.23.

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Kom hem till Kungälv igen söt-jentan!

2009-10-24 @ 12:08:46
Skrivet av: Anonym

hur söt är du då

2009-10-24 @ 13:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback