Plastic is fantastic.

, nu får det räcka känner jag. Fröken negativ, fröken dåligt humör, fröken ingenting-är-bra passar inte min image riktigt. Men det är ju lite tröttsamt när man alltid slutar där ändå, slutar med att ingenting är bra och alla människor i hela världen är konstiga och oförståerliga, även de bästa.
Har aldrig varit såhär velig i hela mitt liv innan. Har kommit underfund med att jag inte trivs med att leva tillfälligt iaf och det är ju bra, att jag vet det nu. Visste ju inte det innan. Det var ju därför jag åkte hit.. För att göra nåt nytt och annat men nu saknar jag all stabilitet och annat man har runt sig när man inte bor och lever för stunden. Så ja, att komma hem i december och få en rejäl omstart på diverse områden ska bli fruktansvärt skönt. Då ska jag forstätta att bygga upp mitt fantastiska liv, på alla plan. Oj va skönt. Så snart sitter jag där med grått hår och njuter av tillvaron. Har universums grymmaste ungar och världens bästa man. Jobbar på världens bästa jobb. Kör Sveriges snyggaste bil och bor i Karlavagnens finaste hus. Var det vid 43 detta skulle inträffa eller hur var det nu igen? Säger i så fall som jag sa i lunchrummet för 2 dagar sen; jag längtar tills jag är 43.
Så är det. Så till alla stackars människor som tvingas stå ut med mig och mitt väldigt konstiga humör och tankar gör jag här och nu en officiell ursäkt. Skulle behöva be mig själv om ursäkt också eftersom jag ibland kan tänka en sak och göra en annan. Mycket frustrerande. Förstår inte så mycket just nu helt enkelt. Kanske är en tidig 30års kris? I så fall är ju det ganska bra så slipper jag det om 8 år. Ska försöka se på saken så.

Nä. Sova kan man göra på natten också, då orkar man med mornarna lite bättre har jag hört. Kanske borde prova det nån gång.

Blir en ny dag i fabriken imon. Direkt efter jobbet ska jag och Tessy upp till skogen och springa sen ska jag hänga lite i gymmet hade jag tänkt. Bränna fett skulle man även kunna kalla det. Börjar även där bli lite smått galen, hur drastisk ska man behöva bli? Stått still FÖR länge nu och när det gått neråt så går det ner på helt fel ställen. 2 kupor ner på 6 månader är inte okey! Hata är ett svagt ord jag använder för att uttrycka mina känslor i det sammanhanget! Ska därför även försöka övertala min kollektivgranne Ämelie om att inpulsoperera sig med mig snart. Vi har nämligen hört rykten om att plastikoperationer tillhör en av de få saker som är billiga i detta annars så mycket dyra land. Nu när man ändå är här och är anställd kan man ju utnyttja deras karensfria sjukskrivningssystem och passa på tycker jag. Dessutom bli snygg på köpet. Vore ju fantastiskt.. Så, får bearbeta henne imorgon.
Till alla er som orkat läsa mitt inlägg som blev alldeles för långt så finns det kakor och kaffe att hämta här om ni har vägarna förbi. Kanske ska säga grattis till er också, bra gjort!
Nä. Slut på ord för ett bra tag framöver.
Hörs när vi hörs.....

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Hej på dig!

Låter som du har ett ganska normalt liv och tänk, det går ju upp och ned, så är det ju bara. Det kommer bli bra i slutändan! Kanske så där runt 43 som du skriver, oj då! då har jag bara tre år på mig. Nu är det jag som får panik!



Kram på dig och ha en underbar dag



Gabrielle

2009-10-15 @ 07:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback