Nämen oj!

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/6d/Osthyvel_20050723_001.jpg/800px-Osthyvel_20050723_001.jpg

Lite dåligt med liv här ja.
Ber så hemskt mkt om ursäkt. Hoppas ni får er Linnéa-dos på annat vis, ring annars så ordnar jag en goodiebag med diverse Linnea-ateraljer till ett otroligt förmånlig pris. Gör ni detta inom tio dagar får ni, inte en, nej ni får så många som två bags med underbart innehåll! Så.. SKYNDA! RING!

Hm. Vart var vi nu? Just det. Dåligt med liv.. Varför? Hinner och orkar inte skriva på kvällarna när jag kommer hem. Bär av till gymmet  efter jobbet slutat, sen hängs det där ett bra tag. Så nu är jag mör och trött. Dessutom gör tanken på att jag börjar 7.00 imorgon mig betydligt tröttare.

Lovar att ge er en smaskig och rejäl uppdatering till helgen.
Kanske blir söndagens bakfylleaktivitet. Det vankas nämligen fest på lördag. Maskerad dessutom. Jag, Tessy och Matte kommer bli ett bra team på skräck-maskeraden. Två ostar och en osthyvel. Scaaaaaaaryyyyy.

Hörs som sagt.
Hej hopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback