Måndag = check. Snart är det fredag igen.



Tog ett bra tag innan jag hittade en bild med ett smile ifrån min sida på, en uråldrig sådan. Vet inte ens om smilet är äkta på bilden, ser inte så ut MEN skit samma. Saken är den att jag mest ville illustrera att jag inte alltid är så sur och negativ som jag var igår kväll. (Tycker dock man får vara hur sur och negativ som helst när det är söndag.)
Så även om jag ville skjuta mig själv både igår kväll och idag morse tog jag mitt förnuft till fånga och struntade i det. Så nu sitter jag här, livs levande i sängen och ska ut på en skön springtur. Rätt bra kan jag tycka nu i efterhand..
En bra mening som skulle passa rätt bra in på detta inlägget är ett av alla Timbuktus visdomsord: Det som inte dödar mig blir jag ju starkare av.
Stämmer rätt bra.
Sug på..
Hey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback