Det pendlar kan man säga.

Förra helgen var det 19+ och sol.
Idag snöade det över stan. Dock kom regnet och slaskade till det hela sen, men ändå.. Det har snöat. Det var sommar för två veckor sen. Det var höst för en vecka sen. Nu är det vinter.

Fick oss några övertidstimmar på jobbet idag. Gött. Hann inte med vår dagliga springtur idag dessvärre för det blir mörkt redan vid sju här. Så tur att jag sprang fel igår och fick mig en dubbel runda, så kan jag nästan sitta här med gott samvete. Nästan, nästan.

Nu är det te, c-vitamin, bra musik och sängen som gäller.
Värme efterlyses.
Sjukt kallt här.



Underbar artist. Öppningsnummret från hans live-dvd 'Live in slow motion' som jag började titta på häromdan. Fick dock stänga av för kudden blev för blöt. Muahaha.
Får fortsätta nån annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback