Dagen än så länge.

Ja.. Då var man ett år äldre. Igen.
Inte längesen vi hade middag i lägenheten med min och Stefans familj för ett år sen. Söta Sven med sina blå tossor på fötterna för att han inte ville skräpa ner. Åh vad jag saknar den människan! Saknar hela familjen Almlöf faktiskt. Tänker på er!

Året innan dess hade jag och Mia vår stora 40-års fest. Riktigt skoj det med.. Går man ännu ett år tillbaka i tiden så befann sig jag och Stefan på en varm strand i Tunisien. Inte fy skam det heller..
Spännande att se vad man gör nästa år vid denna tiden och vad man hunnit med fram tills dess..

Dagen idag har än så länge bestått av att vistas i fabriken. Dock en dag i fabriken med diverse små överraskningar. Lite sång i lunchrummet. Dödsgod kaka till lunch och kanske det bästa av allt... En lite annorlunda plåt som kom till oss på packeriet där kringlorna såg lite annorlunda ut...



Så tack för era små gratulationer folks. Tack för alla söta sms, blogginlägg hör och häpna, och goa samtal som jag fått idag med.
Skönt att man är ihågkommen :)

NU blir det springtur i skogen. Kaka IN = kaka UT.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback