Ses imon igen..

Igår var det återigen dags för BodyJam.. Men testade hur det var på Sportlife i Rollsbo, har ju tidigare bara kört i centrum.. Men måste säga att det var riktigt bra och väldigt bra instruktör.. Så det får bli där i fortsättningen.. Är ju ändå inte samma sak i centrum nu när Frida och Jens inte är instruktörer längre så... Men i vilket fall ville jag bara rekommendera BJ, det är sjukt kul! Så ni som inte provat; GÖR!

Snart dags för jobb. Dygn som gäller idag.. Innan dess ska jag hoppa upp på cykeln, städa lite, duscha, göra mig iordning och packa, så det känns som att jag borde sätta igång nu faktiskt..

Vi hörs imon igen.. Tills dess; Ha det braaaaaaa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback