Hate goodbyes.

Så.. Då har även Frida lämnat staden.. Och som vanligt är det precis när det skett som man verkligen hänger med på att det faktiskt kommer vara såhär ett tag.. Ville inte riktigt säga hejdå igår eftersom det är något utav det absolut värsta jag vet, det borde helt enkelt vara förbjudet.. Men nu ångrar jag mig lite och dessutom känner jag redan hur tomt det är..
Det var dagens första tråkighet.
Dagens andra kommer här;..
Stefan kommer idag.. Det är ingen tråkighet i sig men vi ska sätta oss ner och prata. Prata om hur vi verkligen ska göra med allt.. Typ lägenhet osv.. Vi har skjutit det framför oss för länge och vi kände att det var dags att verkligen ta tag i allting.. Usch.. Vet att det kommer bli jobbigt.. Känslosamt och tråkigt.. Men det måste göras.. Livet kan ju faktiskt inte alltid bara vara roligt, hur mkt vi än hade velat det..

En ljuspunkt är iaf att jag och Linn åker upp till Mia nästa helg.. Ska se vad huvudstaden har att erbjuda, tiho. DET ser jag fram emot enormt mkt!

Jeje.. Just nu vill jag bara att denna dagen ska vara över.. Får hoppas att den går fort!
Ha det bra där ute.. Vi hörs när vi hörs :)

Kommentarer
Skrivet av: sassa thörnell

vilken snygg blogg du har ! bli medlem du också, mycket bättre än gratismode och lättare att samla poäng ! http://www.freestreet.se/?r=489

2009-01-28 @ 16:05:30
URL: http://hooot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback