Får nog tuffa till mig.

Blir ni förvårnade om jag skriver hur jag blev väckt idag? 07.53..? Ringer det nån klocka? KAN det möjligtvis vart jobbet? Jamen RÄTT.. Nu känner jag att jag måste tuffa till mig lite och säga ifrån.. Såhär vill jag inte ha det.. Det ska vara så noga med EU-regler hit och dit.. Måste ha en viss sammanhängande vila mellan passen osv.. Då borde det räknas som O-sammanhängande vila när dom ringer varenda eviga lediga dag och undrar om jag kan jobba.. Buhu...

Nu ska jag snart på möte med Gurra.. Sen ska jag handla och fixa iordning allt här hemma innan the party tonight.. Ser fram emot det faktiskt :) Kuuuul..



Kommentarer
Skrivet av: Jo

stäng av mobilen när du sover? ;)

2009-01-23 @ 15:27:25
URL: http://fischan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback