Ett måste.

Tyvärr så blir bloggen min officiella klagomur ibland. Men det borde ni redan veta vid detta tillfället om ni hängt med ett tag. Hemskt ledsen för detta, men vad ska man göra?
Jag tror heller inte att jag ens behöver skriva varför jag är ittiterad och sur.. Känns igen i många tidigare inlägg, kanske bara ska ta nåt gammalt och klistra in? .. Jobbade sista passet för veckan igår och såg fram emot en långledighet tills på måndag.. Hur skönt som helst.. Inatt när jag och Frida satt och tjötade skojade jag med henne och sa 'förmodligen ringer dom imon klockan sex och frågar om jag kan jobba' .. Det gjorde dom såklart inte.. Men vid åtta var det dags istället.. Saken blir dessutom inte jätte mkt bättre när jag redan igår sa ifrån att jag inte kunde jobba mer denna veckan. 
                                                             -Jag orkar inte mer-
Hoppas på att dagen blir bättre. Men det tror jag allt ! :)
Ha det fint ni med.. NU ska jag sluta klaga.. Hoppa upp på cykeln en stund och tänka på något annat..
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback