Det är något magiskt med 22.oo och Beyonce.

Det är precis som att jag får nåt rus klockan tio. Samma visa varje kväll. Blir skit pigg och rastlös.. Bättre blev det inte av att jag satte på mig hörlurarna och Beyonce live.. Vet att dom som någongång varit i samma rum som mig när dom låtarna sätts på, vet hur jag blir.. = galen (kanske är en underdrift?). Det går inte att vara still.. Så nu har jag fått ut lite energi de senaste 40 minutrarna genom att dansa mig svettig, så svettig att tröjan kastades av i vardagsrummet, hmm, vad är det för fel på mig? Den frågan ställer sig nog mina grannar oxå.. Haha.  Förutom dans så blev det en massa annan träning som funkar utmärkt på vardagsrumsgolvet..  Jaja.. Då var jag pigg igen iaf.. Ska ta en kopp te och se om det får ner mina varvtal lite.. haha.
(Detta kanske är en sk biverkning jag fått eftersom jag inte är van att vara ensam?)

Kommentarer
Skrivet av: Jo

Har läst att man blir jätte-tvär-pigg (kan man säga så?) klockan 22.08 :)

2009-01-29 @ 22:29:58
URL: http://fischan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback