Dagen..

God morgon på er!
Idag kommer det bli en bra dag.. Det känner jag på mig! Härligt att vakna med en sån känsla faktiskt..Har lagom mkt saker att göra och kul saker dessutom.. Först ska jag jobba klart dock.. Det är några timmar kvar.. Sen ska jag..
-Ner på stan och kolla efter ett par brallor.. HAR inga som passar och det är sant för en gång skull!
-Städa iordning hemma ifall det blir party hos oss till helgen..
-Ut till Lena!
-Träffa Elin som åker till D-mark redan på lördag (shit va tiden går fort).
-Cykla, såklart!
Ska även försöka lägga mig i tid idag så jag vänder tillbaka dygnet.. Ellerja, jag har ju inte vänt på det helt eftersom jag fortfarande går upp i hyfsad tid varje dag.. Men kvällarna  (:nätterna) blir bara senare och senare och mina sovtimmar färre och färre.. Inte bra! Ska försöka fixa till detta....
Nä.. Dags att gå.. Hörs i eftermiddag.. Ha en fin dag!


Kommentarer
Skrivet av: Alexandra

2009-01-21 @ 12:09:24
URL: http://jalusi.blogg.se/
Skrivet av: Alexandra

Kommer den 9de och åker till Milano den 10de. Så jag hoppas att du inte jobbar den 9de och att du är hemma :D:D pussilussi!

2009-01-21 @ 12:10:58
URL: http://jalusi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback