Bra dag hittills!

       
Blev en riktig sovmorgon idag. Första gången på något år som jag inte ställer klockan faktiskt. Var rätt gött att få sova ut! Vi segade oss igenom dagen och kom på att vi var tvungna att snabba oss till Systemet, eftersom allt tog slut igår.. Mamma var snäll och körde ner oss eftersom det var 10 minuter kvar innan dom skulle stänga. Vi shoppade loss och träffade Peter. Vi drog med honom till Nyfiken där det blev en fika. Helena ringde och ville komma ner. Sen kom även Alexandras vän Jennifer och tillsist Daniel..
       Efter vi suttit där gick vi vidare eftersom Daniel och Peter ville käka. Satt där ett tag innan vi tog en promenad hem i kylan. Innan vi nådde hemmet stannade vi till hos Johan, Pilli, Olle och Judith. Jag lekte med min kära vän Olle men när jag skulle gå blev han lite arg haha.. Får vara där en heldag snart känner jag ! :)
Nu är det nästan kväll och festen kan börja, eller vad säger ni?


Kommentarer
Skrivet av: eleni

ok den var riktigt häftig :D mvh eleni

2009-01-31 @ 18:21:04
URL: http://fabulouseleni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback