Svensk sommar..

Blåser och regnar, 14 grader.  Är det inte underbart att bo i Sverige ibland? :)
Nu känns det rätt bra att jag inte tagit någon semester i år.. Bättre att tjäna mina efterlängtade pengar i sommar istället för att sitta inne och bli stressad över det kassa vädret.. Dock så måste jag erkänna att jag älskar sånt här väder, älskar ju hösten.. Men just nu är det svårt att tycka om det eftersom det kommit några månader för tidigt.. Men men, så är det..

Nu sitter jag här, ska gå ner till mamma om en stund. Som vanligt hör jag min grannes tjötande, känner hennes äckliga rök och just nu längtar jag sjukt mkt till att flytta till hus. Börjar irritera mig mer och mer på grannarna och känner mig mer och mer instängd.. Men jag får väl stå ut i några år till.. Känner mig inte alls redo för att äga ett hus faktiskt.. Är ju så sjukt mkt runtomkring som man kanske inte har nån aning om, så det känns bäst att vänta faktiskt.. Men det hade varit gött just nu iaf..

Ska jobba i eftermiddag. Jobbet känns totalt opepp när jag inte vet hur det kommer att bli till hösten. Försökte ringa den nya chefen nu men inget svar och ingen hänvisning.. Hon har ju sagt att hon ska ringa mig i över en vecka nu, men inget har hänt så jag känner att jag får ta tag i det själv. Ingen som har nåt jobb till mig? I så fall; GE MIG!

Nä nu orkar jag inte skriva mer. Förmodligen orkar du inte läsa mer heller.
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback