Ohyes!











Kvällen igår var mkt lyckad. Förs vare grillning i götet hos Emma, ellerja Annlouise och Ranko faktiskt.. Jätte gött och jätte skoj! Efter maten och efter ytterligare lite party bestämmde vi att vi skulle gå ut i gbg. Då märker jag att mitt leg ligger i mina andra byxor som förövrigt ligger på en stol i vår lägenhet hemma i Kungälv. BRA där. Gurra hämtade oss och vi drog in till Kungälv istället, jag hämtade leget och sen var det Combi som gällde. Riktigt skoj att det äntligen börjat bli som förr på Combi igen, massa massa folk både inne och ute! Kvällen bestod av skratt, gråt, bråk och fylla. En typisk utekväll med andra ord :D .. Efterfesten hos Frida & Sara var oxå rolig, dock ångrar man väl sig idag att man inte tog de där sista shortarna och de där sista ölen.. Urk va dåligt jag mått idag.. Sovit i princip hela dan.. Nu börjar kroppen återhämta sig och det känns faktiskt väldigt gött..  Hade somvanligt inget batteri på telefonen så det blev bara några foton ifrån grillningen, alltid nåt iaf :)
En jätte bra kväll i alla fall.. Trots alla tykna småturkar ;)..
Hoppas er helg varit lika bra som min!

Kommentarer
Skrivet av: anlo

Ja det var lyckat, i höst får vi göra blomsterband.

2008-07-01 @ 08:48:23
Skrivet av: shaya

ja röstar för bananklasar!!

2008-07-11 @ 01:59:57
URL: http://streetit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback