Stor förändring..

Hittade ett gammalt dagboksinlägg på ett community som jag fortfarande av nån anledning råkar vara medlem på.. Kunde inte låta bli att skratta och märka att jag ändrats en hel del.. Klart man saknar sina slappa dagar ibland men jag är nog rätt bra på att njuta av livet på andra sätt nu.. Fast nu får jag ju även jobba med all skit som jag inte brydde mig om DÅ, typ betyg å hälsa.. Men men, nu har jag jag lärt mig nåt av det.. Kanske några år försent dock.. Jaja..

Detta skrev jag 30 maj, 2005 kl 15.31 :

"Ja, det stämmer verkligen. Jag ÄR en slacker.
Det är bara könet som är det enda som får mig att INTE vara en ungkarl :) muahaha.
Men men, jag gillar det. Helt underbart.
Joggingbrallor, chips å TV.. kan det bli bättre ;) tss.

Rektorn ringde mig förut. Fråga vad jag gjorde och vart jag är.
"ligger här i soffan, äter ostbågar och pepparchips å försöker vinna 3000 på ordjakten"..
kanske inte var det jag sa, men jag undrar vad han hade sagt om JAG hade svarat honom så.
För det var ju faktiskt det jag gjorde. jeah.
Det är nu när man är ung som man får passa på.. Det är NU man kan vara slacker och njuta av livet till 100%.. Det är nu allting är underbart. wiiie.

Funderar bara på NÄR jag ska orka ta tag i allt vad livet innebär. skola, körkort och allt annat som hänger över mig just nu. men men, den dan' den sorgen.

Allt för mig. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback