På väg.

Sitter i bilen nu. Snart passerar vi den Norska gränsen så jag kände att en uppdatering fick bli av innan dess. Frida och Gurra sover i baksätet och Stefan kör. Man är sjukt trött idag alltså. Blev inte många sovtimmar inatt, har ju en tendens att packa i sista sekund. Nä nu måste jag sluta. Ska bli sjukt kul att komma upp till Hemsedal och fira in det nya året där iaf. Som jag sa igar; såhär mkt sprit har jag aldrig haft med mig på en resa föørut. øivsfarligt kul :) Ska även testa balkistabletter idag med, hoppas de fubkar! Fapr se om jag uppdaterer nåt frn Hemsedal, annars hörs vi när jag kommer hem ogen. Ha en grym kväll alla! Love.

Kommentarer
Skrivet av: Alexandra

GOTT NYTT ÅÅÅÅR! Ha grymt kul :D

2008-12-31 @ 13:27:35
URL: http://jalusi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback