Ingen pyssling.

När jag var liten och hemma sjuk ifrån skolan så tittade jag alltid på Nils Karlsson Pyssling.. Nostalgi.. Det var nästan härligt att vara sjuk förr, när man blev ompysslad hela dan och fick det man ville när mamma gick och handlade. Allt för att man skulle få i sig nåt.. Nu är det andra bullar.. Vill man ha nåt får man fixa det själv och vill man bli ompysslad får man även fixa det själv.. Buhuuu. Men det blev lite som förr eftersom jag tittade  på film igår iaf, men det blev inte nån Pyssling för min del.. Igår blev det Dreamgirls. Många, många bra skådisar med.. Mycket bra musik.. Det enda som var lite tunnt och sådär var själva handlingen men skådisarna och musiken höll upp filmen!
Allt för just nu. Ska vila lite till. Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback