God natt.

Ska försöka sova nu. Ska bli skönt faktiskt. En trevlig kväll hos Mia, tack för det!

Tråkigt att alla mina partykvällar ska försöras av Stefan och idag även Daniel. Dom tror förresten jag föddes igår och är tappad bakoom en vagn. Sen tror dom även att lögner och svek gör saker och ting bättre. Försöka går ju men tyvärr biter inte just dessa saker på mig.
 
Imon ska jag på middag hos  Inger. Det ska bli nice faktiskt..
Snart är det även nyår och Hemsedal.. Börjar längta rejält nu faktiskt. Jag, Frida, Roxy och Gurra kommer ha sjukt roligt. :)
Nä. Ögongen går i kors. Dags att sova..
Natty!

Kommentarer
Skrivet av: Emma

va e det nu som har hänt? å blir ni 4 på nyår.. hör av er så vi vet. men bra om ni tar med madrasser iaf :) puss gumman

2008-12-28 @ 14:06:34
URL: http://emmamedmera.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback