Gårdagens plus och minus.

Vet inte om jag ska börja med det bra eller dåliga.. Hmm. Tror jag spar det roliga till sist, så därför börjar vi med gårdagens minus.

-
Kollektivtrafik som aldrig funkar. Kylan. Småbarnen som gick före i kön hela tiden. Dålig dj på Combi. Dåligt ljud på Combi. Bråkiga kids på Combi. Idiotchauffören som skulle ha 120 spänn från busstation hem hit, det är MAX 2 km!

+
Träffa allt folk som man inte träffat på mkt länge! Billigt på Combi. Taxin som körde oss (6pers) till Kungälv från Gbg för dryga 300 :O! Billigare OCH bättre än buss! Härligt folk att festa med!

Jag är ändå nöjd, men jag hade sluppit må så kasst idag bara. Men men, smällar man får ta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback