Går om man har lite fantasi!

När man är sjuk blir man lite rastlös och kreativ. Precis vad jag känt av. Var så sugen på att få, som jag tidigare skrev, inreda ett eget kläd/smink-rum. Sådär sjukt tjejigt. Men eftersom vi inte har ett extra rum över för det ändamålet tog jag mig friheten att skaffa mig en alldeles egen hörna. Tjejhörna kanske man kan säga. Jag lekte Äntligen Hemma i drygt en timma och blev faktiskt nöjd.. Å snälla Stefan har hållt mig sällskap hela tiden. Love! .... Det enda som jag saknar just nu är några lampor som ska finnas över spegeln, det får dock bli en senare investering..  Här här ni iaf min nya favoritplats i lägenheten..:


Detaljbild på mitt kollage och allt annat.


Kommentarer
Skrivet av: Emma

fiiiint :D ses när jag kommer hem! pöss

2008-12-10 @ 00:59:26
URL: http://emmamedmera.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback