Framtid. Pengar.


Sitter och funderar på vad jag vill göra.. Finns så sjukt mkt jag är sugen på och har så mkt planer men det är ju faktiskt så att ALLT man vill göra kostar ju. Å så kommer folk och säger att pengar inte är allt. Pffff. Lev utan då och se hur länge ni klarar er.
Saker jag hade gjort på direkten om jag haft mer pengar:
-Köpt ett SNYGGT hus
-Inrett ett eget rum där det funnits garderob/smink och annat tjejigt.
-Utbildat mig till inredningsarkitekt.
-Byggt en hemmastudio.
-Öppnat mitt och Gurras företag här i Sverige. som för tillfället är klart  och öppnat i England. men saknar några tusingar :/
-Åkt till USA och Tessy och firat nyår med henne och Goo Goo Dolls.
-Betalt en städerska som hade kommit hit och städat.
-Åkt på SPA och beställt sjukligt mkt behandlingar.
-Köpt en jacuzzi.
-Anställt en personlig tränare som kom hit och tränade i mitt...
-...hemmagym.


Listan kan göras sjukt mkt längre. Nu måste jag bli rik snart. SNART! Annars blir jag galen.
Näpp, får väl börja städa själv då. Ingen betald städerska har ännu kommit. Bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback