En lång men bra dag!

Dagen började med att jag hämtade upp Mia och Alexandra.. Dags för en shoppingrunda, kanske en aningens udda sådan.. Men trevligt hade vi iaf, mysigt att vara med er flickor! Men det var sjukt mkt folk ute idag. Att man aaaaldrig lär sig.. Haha. 80nr före i kön på banken och 30st före på rökerit där vi skulle köpa lax..

Efter shoppingen var det julbord på jobbet.. Jätte mysigt det oxå! :) Första gången jag var med och det var mkt trevligt.. :)

Å nu kom jag precis hem ifrån stan. Träffade Elin&Emma.. Även det är alltid lika kul och vi peppade lite inför nyår som vi ska fira tillsammans i Hemsedal.. :) Kommer bli grymt kul känner jag på mig ! :)

Imorgon bär det av till Småland. Där ska vi tillbringa julen. Men det blir hem på juldagen för diverse party. Ser även fram emot det :)

Mkt kul som händer nu. Det enda jag kan klaga på är att min dator ska in på lagning och att jag får sitta vid den dåliga bärbara där tangenten 'l' inte funkar så varje gång den bokstaven kommer får det bli ctrl+v (klistra in, för er som inte vet).. JOBBIGT.. ;P Måste ju klaga lite, det har ju liksom blivit min grej ;)
Natty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback