Dagen..


Igår kollade vi på Madagaskar 2, den var bättre än ettan och helt okey! Många roliga grejer i filmen.. Helt klar värd att se faktiskt..

Idag ska jag jobba.. Börjar halv tre och slutar samma tid imon.. Pratade precis med min chef och jag kan nog helt ärligt säga att jag har världens bästa chef! SÅ skönt att man kan prata om ALLT och att hon FÖRSTÅR och TAR TILL SIG det man säger.. Det är man inte bortskämd med när det gäller chefer, därför känns det extra extra extra bra nu! Lovely!
Längtar även till efter nyår då mitt nya schema börjar gälla.. Vet inte om jag nämnt det men jag fick ett sjuukt bra schema oxå och jobbet känns TOPPEN för tillfället. Underbart! :)
Jeje.. Nu ska jag börja ta tag i dagen och göra mig iordning för jobb..
Hörs imorgon igen.. Ha det gött folks!

Kommentarer
Skrivet av: Natha

Så kul:) vad jobbar du med?

2008-12-16 @ 15:49:59
URL: http://nathabee.blogg.se/
Skrivet av: Anna

jo hon e jävlit jobbig haha. Mmm tycker jag med ;)

haha madagaskar, klockren! vill se tvåan.

2008-12-16 @ 18:48:16
URL: http://annahadarzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback