Då säger vi så sålänge..

Idag har jag fullt upp faktiskt. Innan vi åker måste  jag hinna städa, ser ut som det varit krig här hemma. Inte kul alls. Mamma kommer upp snart och hjälper till.. Hörde på tv häromdagen en rätt rolig grej om syskon.. Dom pratade om syskonens olika roller osv.. Sen sa dom såhär; 'Två småsyskon borde inte vara tillsammans för båda två är vana att andra gör saker åt dom så båda förväntar sig att den andra ska ta tag i sakerna'.. Det passar ju verkligen in på mig och Stefan.. Det är väl därför det blir såhär rörigt hos oss JÄMT.. Fast å andra sidan så är det ju jag som får ta tag i det 99% av gångerna, men jag får väl vänja mig antar jag hoho. Eller inte :P

Jaja.. Som sagt, ner till de småländksa skogarna idag.. Ingen dator med mig vilket betyder inga blogguppdateringar.. Så nästa uppdatering kommer på juldagen, håll ut :O ...

Nåja. Allt för nu.. Tänker inte önska det som alla folk gör innan den 24e december varje år eftersom det är vilken dag på året som helst för mig. Sådetså.
Nä, städa var det ja.. haha..
Hörs fuckers! :)

Kommentarer
Skrivet av: Eleonor

ha en trevlig dag ^^

2008-12-25 @ 15:16:01
URL: http://ellylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback