18 målet.

Sitter precis och pillar i mig mitt '18-mål'.. Sa precis till Stefan att det är en väldigt tråkig favoriträtt jag fått nu efter operationen. Men smaken har ju verkligen förändrats och man är inte alls som förr. Så det jag föredrar att käka nu är makaroner, tacoköttfärs(qorn), tomat och fetaos. Hmm. Tråkigt men GOTT. På andraplats kommer fiskbullar. FISKBULLAR!? What? Aldrig gillat det förut men NU minsann äts det OFTA..
Konstigt värre..
Nu vet ni det oxå folks. Förresten; ha en lovely fredag. Festa lite åt mig med är ni snälla!

Kommentarer
Skrivet av: Sarre

Shit Linnea vad du forandrats redan i ansiktet! Kunde inte sluta kolla pa dig.. maste ju vanja mig vid bilderna!

Du e sa snyyyygg!

2008-12-16 @ 23:35:06
Skrivet av: LinnéaK

Va snäll du är :D roligt att du märker det så mkt :D haha!

Tack så mycket! :):)

2008-12-17 @ 10:05:49
URL: http://liinneak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback