Tidig morgon; lång dag.

Gick upp riktigt tidigt idag. Skulle ju ha samtal med chefen 8.3o, så det vara bara att stiga upp. Munter och glad på morgonen, som alltid :D .. Nu vet jag helt hundra att jag får förlängt vik. Hur skönt som helst ju! Även 1500:- i löneökning var ju även det ett roligt besked speciellt för en outbildad nolla som mig ;P... Ska komma en ökning till snart, det ser vi fram emot!

Idag kom jag oxå på att jag faktiskt kommer att behöva en jacka denna vintern. Sket ju i det förra året men idag när jag cyklade hem från kommunhuset kände jag att det inte håller längre. Halsduk och tjocktröja håller inte i längden. Det höll inte idag iaf för jag frös RÄTT mkt på väg hem. Men med Stevie Wonder live i lurarna och en god frulle som väntade hos mamma så blev det lite lättare att ta sig framåt trots kylan som bet tag i skinnet.

Är fortfarande kvar hos mor&far. Ska väl bege mig hemåt snart. Men jag fastnade här.
Roligt med gamla saker på datorn som man en gång sparat. haha.
Massssssa gamla kort.
Hittade en annan rolig grej oxå. Inspelningen från förra året när jag och Petter var på P4.
Kul att höra igen. Höra på hur dålig man var på att intrervjuas och att sjunga live i radio. hehe. Men det var iaf spännande och roligt. wiie.

Nä. Nu skiter jag i detta.
Hej så länge.
LinnéaK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback