Mörkt jämt.

Igår bowlade gänget. Riktigt najs.
Gick sedan till Mia och fortsatte partyt. Folk droppade av eftersom och jag å Petter var kvar till sist. Gick hem vid fem, å stackars Mia skulle upp å jobba idag. Hoho. Väl hemma var vi uppe ett braaa tag till, la oss inte förrän klockan blev så gott som sju. Så precis som igår vaknade jag när det är mörkt, känns väl lagom kul, men men.
Nu är Petter å handlar. Jag bjöd på middag igår :O .. Så Snart kommer hans kompis Tomas hit oxå haha.

Ikväll kommer Mia & Lisa hit, filmkväll hade vi tänkt. Alexandra jobbar till nio den stackaren, men sen kommer väl hon joina oss oxå..

Nu har jag inte tid att sitta här. Måste städa ju, eftersom jag bjudit okända folk på middag haha.

Hörs sen, vem vet.

LinnéaK

image129

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback