God natt folks.

Kom hem från jobbet för ett tag sen.
Är jätte trött.
Ska sova nu. Får se om jag drömmer samma konstida dröm inatt.

Var på nåt torg nånstans. Det var nån tillställning där. Torget blev helt plötsligt en affär där E-type provade varor. Sedan kom Maud Olofsson och gav E-type sina bilnycklar för han skulle testa hennes 740. Vi gick till bilen. Jag, Alexandra, Mattias B och E-type. När vi satte oss i bilen hade vi plötsligt hela Maud Olofssons combibagage fyllt utav öl. Då kom jag på den lysande idén om att vi skulle åka till Polen. ' Jag vill alltid åka till Polen när jag är full' sa jag, och alla var på. Alla drack öl, inklusive E-type som körde bilen. Plötsligt hörde vi hur han snarkade. Mattias blev lite orolig. E-type sov OCH körde bilen. Cooal.
Efter en halvtimma i bilen var alla trötta så vi vände tillbaka till torget.

SEN vaknade jag.

Man kan ju fråga sig vad mina p-piller innehåller för roligt.. HAHA

NATTY!
LinnéaK

Kommentarer
Skrivet av: Alexandra

HAHAHAHA. hahaha. KUUUUL dröm.
hoho. hade du det bra på tha dejt ? :D puss

2007-12-20 @ 20:08:08
URL: http://jalusi.blogg.se
Skrivet av: Tim

Du kanske vill vara med i en gemensam drömlogg som jag startat? Målet är att hitta andra som drömmer liknande drömmar som dig. Kolla gärna: www.dlogg.se

2007-12-24 @ 02:36:35
URL: http://www.dlogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback