Funderar på allvar att kasta ut min telefon genom fönstret .

Jag blir förbannad.
Ovanligt va?

I morse hade jag 6 missade samtal, 2 nya mobilsvar och 3 meddelanden.
Vad är problemet med folk?
Plus att hemtelefonen ringt som en idiot hela dagen.
När ska folk lära sig att jag faktiskt inte svarar i hemtelefonen?
Lär er det nu.

Skulle sätta mig å käka frulle.
Eftersom batteriet är slut så har jag satt i laddaren i telefonen i köket.
Då ringer det 4 gånger under loppet av max 10 minuter och 5 meddelanden tas emot.
Jag får panik.
Funderar på att stänga av alla telefoner som finns här hemma ett tag, hade varit lovely.
Om jag blir rik nån gång tänker jag göra det.
Snart hoppas jag.

Frida & Sara är framme nu.
Fick mess av frida att det var 29 grader :O .. Klockan 10 på kvällen.. hoho.
Nu skulle dom hitta nån stans att sova typ.
Hoppas dom har det gött.
JAG VILL OXÅ!

NU ska jag äta sen frulle. Stör ej!

pmsLinnéaK

Kommentarer
Skrivet av: shoegal.

är också sådan. sällan jag svarar i mobilen. och aaaldrig i hemtelefon. men folk lär sig aldrig. idioter.

2007-12-11 @ 07:22:01
URL: http://www.butterflie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback