Fredag, veckans bästa dag!

PHU.
Då var man äntligen hemma.
Började jobba 6.45 imorse. Inte alls van vid det. Mindre gött att man somnade vid fyra oxå. Men men, sånt som händer. Tur att Stefan så snäll å körde mig i kylan i morse. Jobbade på sjukhuset till 14. Mkt lärorik dag idag. Fick prova på en hel del. Najs najs.
Från sjukhuset direkt till mitt andra jobb där jag började 14.30.
Fick sluta en timme tidigare vilket oxå var mkt skönt.

Kom precis hem. Har varit på systemet och inhandlat diverse saker,.
Även på Ica för att köpa nåt festligt att käka till ikväll.
Hör å häpna folks, Ravioli & Chilinötter. Värsta lyxmiddagen. HEHE. Ibland känner jag mig verkligen som en ungkarl :) .. konstigt?
Det enda sega idag är att mina sjukt jobbiga grannar, som tror att det bara är dom som existerar på denna jord, borrar och hamrar och tja jag vet inte men NÅT lär ju pågå i lägenheten. Dom kanske bygger ett hus i lägenheten? Det låter så. Sjukt jobbigt iaf. Det är inte första gången heller. gah. Antingen borrar dom eller så spelar killen i familjen på sin sjukt ostämda gitarr och sjunger sjukt äckligt falskt. Bara att välja vad man vill ha.. hmm.
Oj, jag låter nästan som en sur pensionär som hatar alla grannar, men så är icke fallet.
Men jag förstår inte varför dom alltid börjar med deras 'SMÅ' byggprojekt EFTER klockan sex VARJE gång. Inte så att dom slutar efter en stund heller. HELA kvällen, heeeeeela kvällen. urk.
Men men. Nu ska jag gå in i mitt kära spelrum och sätta på skön musik, sjunga lika högt som grannen sjunger fult (HÖGT), tänka på veckan som gått och se fram emot en härlig ledig helg!

Hörs.

LinnéaK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback