En snabbis.

Har varit lite dålig på att uppdatera. Sorry.

Igår flyttade min kära roommate ut. Kändes faktiskt konstigt och tråkigt!
Men vem vet, kanske händer igen :)
Tack för en mkt rolig tid iaf. hoho. Har skrattat sjukt mkt faktiskt. Riktigt roligt!

Å som ni alla säkert förstår så innebär det ju att min 'nya' roommate flyttat in.
Eller nygamla kanske man ska skriva?
Stefan är iaf tillbaka.
Känns faktiskt jätte konstigt. Hoho. Det trodde jag inte, men så är det.

Igår tog vi en sväng med bilen. Efter det att vi kört hem min allt för fulla bror som inte kunde gå. Han bor 100 meter ifrån oss, han går långa promenader varje dag men igår, då fick vi minsann köra hem honom. Då kanske ni förstår hur full han var?
Efter det tog vi som sagt en sväng med bilen. Var ett tag sen ju.
Jag var lite deppig igår men efter vår tripp blev jag glad. Hög musik och en massa sång, då blir jag glad igen. Återigen; Musik är terapi.
Tog en sväng till morfars grav oxå. Var riktigt mysigt på kyrkogården igår. Massor utav tända ljus i kylan.
Kändes väldigt fridfullt.

Idag fick jag oxå reda på att jag kommer få förlängt jobb några månader.
LOVELY!
Nu kan man bli människa igen. Rutin på livet och cash på kontot. Wiie.
Detta innebär oxå att Indienresan i februari känns ÄNNU lättare :) Så nu ska vi ta tag i visum & vaccin osv.

Sitter just nu på jobbet. Har inte tid att skriva mer.
Har ett 26 timmars pass framför mig. Låter jobbigare än vad det är. Det är riktigt mysigt här.

Hoppas ni har det skoj ikväll, alla som tänkt göra nåt skoj!

LinnéaK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback