Dålig på att uppdatera...

...Har helt enkelt inte varit på humör.

Varit en trevlig dag idag faktiskt. Jag och Petter lagade mat och lyssnade på skön musik. Mia kom efter jobbet och joinade. Efter maten var Petter tvungen att skynda sig eftersom han åkte tillbaka till skolan idag.
Vid nio hämtade vi Alexandra. Väl hemma blev det good efträtt som Alexandra köpt. Jag, Mia, Alexandra och Helena njöööt för fullt. Goodie.
Blev lite halvkoll på film. Orkade inte koncentrera mig idag. Har dessutom sett filmen förut.
Såg iaf den bästa scenen i hela filmen. Säger som Helena ' vart bor alla dessa killar?' .. BRA fråga Helena, men bevisligen inte HÄR. :) tyvärr. Frågan är om dom ens existerar i den verkliga världen?

image130

Pratade precis med Frida & Sara. Dom var på Arlanda nu. Om fem timmar går deras flyg till Indien :) wiiie. Vill oxå vara med, men jag får vänta till Februari :)..

Nu ska jag fortsätta vara social på msn innan jag lägger mig.
Have fun.

LinnéaK

Kommentarer
Skrivet av: lovingnurse

godnatt på dig :)

2007-12-10 @ 01:26:59
URL: http://lovingnurse.blogg.se
Skrivet av: shoegal.

tack så jättemycket för att du förstår iallafall :) du är alex kompis ? :) he.

ha en bra kväll! och tack. din blogg är fin den me :D

2007-12-10 @ 01:31:07
URL: http://www.butterflie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback