Blev ingen sovning för mig inte.

Försökte men det gick inte.

Jag hatar när man har för mkt att tänka på. FÖR mkt.
Det går ju inte bara att stänga av.
Så nu sitter man här, i ett mörkt vardagsrum med en tv utan ljud som ÄNDÅ lyckas att tjata hål i huvudet på mig. Är nåt såntdär dåligt 'ring in och vinn'program. Det räcker att titta på idioterna som står å tjötar så blir man ju trött. phu. Men men. Jag är nog dålig på att gå hem ifrån jobbet oxå. Tankarna finns där hela tiden. Jag tänker å tänker å tänker. Det är fruktansvärt intressant att jobba på psykavdelningen. Men nu känner jag oxå hur jobbigt det faktiskt kan vara. Det är nu, när jag kommer hem och får sätta mig en stund, som jag börjar tänka på allt å alla.
Det är inte rättvist.
Så är det bara.
Men man kan oxå tänka på hur bra man faktiskt har det själv. shit. Tacksam!
Sen finns det ju tusen andra saker som cirkulerar i min hjärna.
Tror att jag använder hjärnan mer vissa dagar. Idag typ.
tänker
tänker
tänker
Osv. Tror ni förstår.

Iallafall skönt att ha fått skriva lite. Skriva och lyssna på musik. Min medecin.


image147


Undra hur det känns att kyssa sitt barn godnatt och tro att man aldrig kommer att ses igen?








LinnéaK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback