2007. Ett riktigt bra år!

Då sitter man här. Med årets sista morgonkaffe.
Ska väl göra det traditionella. Komma ihåg året som gått, får se hur mycket man egentligen kommer ihåg..

Januari är som alltid en sjukt tråkig månad så jag skiter i den.

Februari är nästan lika tråkig som januari, lite bättre kanske. Minns i vilket fall den sjuka kusinträffen som var riktigt rolig. Tema Hett&Hatt. Om jag inte är helt efter så verkar det som om det borde vara en kusinträff till snart, eftersom det snart gått ett år. Vem fixar?

Mars minns jag väl extra mkt eftersom vi då flyttade in i vår nya lägenhet. Helt underbart! Ny lägenhet innebär ju inflyttningsfest osv. Också mestadels roligt! Sista mars var det oxå dags för årets första grillning, lovely!

image157
April april. Stefan & Alexandra blir ett år äldre. Första besöket för året på Klädesholmen görs. Hur skönt som helst!






image158Maj var en riktigt bra månad. I början av maj åkte jag, Frida, Tessy, Matte & Tobbe till sthlm, globen och Beyoncé. En konsert att minnas. Shit va bra det var! Vi hann även med en fika på stureplan innan vi åkte hem igen. En väldigt rolig resa. 7 stopp och massa skratt. Wiie. Lyckades ta några riktigt bra kort på henne oxå! I Maj var även jag och Petter i Karlskrona där vi tävlade i MusikDirekts riksfestival. Tredje gången för mig på en sådan, men det är konstigt att det alltid kan vara lika underbart roligt att vara där. En mkt bra helg iaf!


Juni är ju som alltid en riktigt skön månad. Jag och Frida körde runt i Göteborg en hel dag för att vinna pengar. Tävlade i tävlingen Jagad på Radio City. Blev dock inga cash, men en heldag i Fridas bil blev det iaf :) .. 

En hel del sol och bad med lovely friends. Det hör väl juni till iof? .. Var även på en GRYM gårdsfest i Masthugget, gbg. Den minns jag väldigt väl och det lär bli en återkommande junitradition för min del! Men det allra allra bästa i juni var ändå när jag och Frida vann 6st vip biljetter till en spelning med PINK på Trädgårn! Inte nog med att man var sjukt glad över att man någon gång lyckats vinna nåt så var kvällen på Trädgårn oförglömlig. En riktigt bra artist, gratis drinkar i baren och med fem stycken vänner, kan det bli bättre? OHNO, det kan det inte! Sen får man verkligen inte glömma att nämna dagen efter midsommar. Var nog en av sommarens absolut roligaste och galnaste kvällar/nätter/mornar. Jag, Tessy och Petter hade en galen och sjuk kväll i Harestad. Oförglömligt och underbart minne. Det är väl ganska otroligt att vi alla fortfarande är vid liv? :)


image159image160image161
1.Pink på Trädgårn 2.Galet i Harestad 3.Gårdsfesten i gbg.


Juli var oxå en månad fylld av sol och fest. Minns väl kanske mest när jag, Stefan, Daniel och Bo åkte båt. Kanske inte minns båtturen mest, men när motorn började brinna och när Daniel skulle fixa hjälp, DET minns jag. HAHA!

Augusti. Minns väl mest när vi var i Stockholm. Stefan, Petter & Jag. Vi hade spelning och passade på att göra ett å annat när vi ändå var där. En trevlig resa.

image162September. Saras maskerad lär vi oxå minnas. Påsen, Karlsson, Chokladen och Transan. Bara några av alla utklädnader man kunde hitta.. Gänget gjorde oxå sitt första besök i Färgelanda hos Petter på hans skola. Blev en lång och trevlig kväll. I slutet av månaden blev det återigen en resa till Stockholm. Denna gången vann jag resan för att jag var en av 5 finalister som designat ett par trosor. Kom tvåa och det sög. Så sjukt onödig placering. Men men, får väl vara nöjd eftersom 90.000 bidrag skickats in. Men ändå........

Oktober var lika med fest. Jag & Mia fyllde 20! Blev en rolig 40års fest i Jörlanda av alla ställen :P .. Jag tyckte iaf att festen blev riktigt lyckad och galen! Jag tror att jag kan prata

image163

för Mia oxå. Vi var helnöjda!




November blev en rätt så annorlunda månad. Alexandra flyttade in hos mig.Blev väl lite för mkt öl och lite för lite ordning på livet. Men en riktigt rolig månad var det iaf! Mumma.

December är väl ingen häftig månad. Den kan bilda klubb med januari. Skitmånader båda två. Det enda som är bra med december är just denna dag. Nyårsafton. Det ÄR nåt speciellt idag och jag älskar denna dagen. Så idag bär det av till Småland. Party party! Ska bli roligt att fira nyår där faktiskt. Stefan, Alexandra, Mia och Jag drar efter jobbet i eftermidda. Vi hoppas på en rolig fest och ett Gott Nytt ÅR!

LinnéaK

Kommentarer
Skrivet av: Pilli

Givande år, I´ll say!
Och vad gäller kusinträff så kan jag gärna ha en i år med. Fast på bb. Vi ses där!

Gytt nott!

2008-01-01 @ 10:27:32
Skrivet av: Lena Hoff Berntsson

Du skönger helt fantastiskt bra. Lycka till och hoppas att du går vidare med din musik. Ha det bra. Din mammas arbetskamrat Lena

2008-04-11 @ 21:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback