Bra idag med!

Har varit en jätte bra dag idag oxå! :) Var väldigt roligt att komma tillbaka till jobbet, trivs så bra där! Å nu kom jag precis hem ifrån en underbart bra konsert med Daniel Lemma. Hur grym som helst. Å hans två musiker som han hade med sig var sjukt bra dom oxå! Gött med en konsert som är 100% rakt igenom.. Alla tummar upp.. Nu tänkte jag kolla igenom alla kort som jag tagit och se om det blev nåt bra, återkommer med det i så fall :)
Å SHIT va kallt det är nu. Vintern har kommit FÖR fort. Jag och Frida var uppe i Fontin och tog en promenad nu och nu är man kall rakt igenom.. Men det blev en väldigt rask promenad eftersom jag har en tendens att tro att det gömmer sig mördare bakom varje träd i skogen OCH eftersom jag blir extra rädd när lampor släcks precis när man får förbi.. Ingen, INGEN hade hört om vi ropat på hjälp.. Brrrrr.. Inte konstigt att man är rädd nu för tiden heller, händer ju konstiga saker hela tiden!
Förresten, fick biljetter till Blondinbellas födelsedagsparty idag, så om någon vill gå som bor i närheten, skriv så kan jag orna det ;P ..
Nä, bilder var det jag skulle kolla på. Hoppas er dag varit bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback