Bra dag igår. Ännu bättre idag?

Blev en hel del handlande igår.
Jag och Stefan sprang runt på stan i 9 timmar. hoho.
Köpte en hel del saker.
Wiie.
Tack så mkt hony!

Blev även en sväng om Elin, Emma & Simon. Dom åker ju idag, eller ja, Emma & Simon var ju bara hemma på besök men idag åker Elin med till Norge. Nu ska dom bo där ett tag. Mysigt.
Gött att vi hann träffa dom innan iaf!

Väl hemma vid tio orkade jag inte checka vad jag hade köpt. Vi slängde oss på soffan, kollade på Simpsons filmen, men jag däckade rätt fort..
Idag vaknar man upp till världens underbaraste uppvaknande. Så man alltid vill vakna.
Eller kanske inte förresten. Då blir det ju en vana som allt annat.

image155

Tio skit stora, sjukt fina rosor och frukost.
WOW.
Ibland får du till det Stefan. (L)
Underbart iaf. En miljon tack till dig!
Å en massa kärlek oxå, MASSOR! :D

Hörs sen kanske?

LinnéaK

Kommentarer
Skrivet av: Alexandra

Så jävla gulligt. Smart move stefan ;)

2007-12-28 @ 12:30:36
URL: http://jalusi.blogg.se
Skrivet av: Elin

Japps, rosor e inte fel ;) Sjukt kul å hinna träffa er innan vi drog, även om de bara blev en snabbis... Kom upp å hälsa på snart, vi har en skitmysig lägenhet nu!!!! Pusspusss

2007-12-29 @ 21:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback